donderdag 16 januari 2014

Maak kennis met... Sia!

Ik heb er weer een ultimate favorite bij! Na Florence + The Machine en Maria Mena, kan ik nu ook Sia tot mijn absolute favoriete artiesten benoemen! Ik heb nog lang niet al haar muziek ontdekt (dat gaat altijd in kleine stapjes bij mij), maar haar nieuwst cd (of ja, die kwam in 2010 uit) kan ik al helemaal meeblèren.

Clap Your Hands

We beginnen met een liedje dat je vast wel herkent! Dit is één van haar singles van haar meest recente album We Are Born. Ik vind het zo'n heerlijk, beetje dromerig liedje, maar aan de andere kant is het ook heel up-tempo en ik zie mezelf al helemaal op deze muziek hardlopen!


Playground

Oh! Wat hou ik toch van dit nummer! Dit is echt wel mijn muziek. Een beetje vaag en apart, maar toch luistert het lekker weg. Eén van de coole dingen aan Sia vind ik dat ze met haar 38 zeker niet tot de jongste artiesten behoort, maar toch nog heel actief is! *Zie volgende nummer*

Titanium (David Guetta ft. Sia)

Ja, want ook dit nummer wordt gezongen door Sia! Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit niet zo'n geweldig nummer vind, aangezien het kapot wordt gedraaid op de radio, maar af en toe zo'n uitgaansliedje is ook niet erg! Lekker meezingen als je op stap bent! Heerlijk toch?


The Fight

Weer zo'n heerlijk nummer! Sia is echt zo iemand die je heerlijk op de achtergrond kan hebben als je aan het schoonmaken bent, maar ook als je even lekker wil meezingen met een nummer of zelfs tijdens het hardlopen is Sia erg geschikt! Stiekem hoop ik een beetje dat ze binnenkort een nieuwe cd uitbrengt, maar ik denk eerlijk gezegd dat dat nog wel even kan duren. Toch kan ik altijd blijven hopen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten