dinsdag 25 maart 2014

De blender

Tot mijn grote spijt moet ik jullie helaas mededelen dat mijn grote vriend, mijn steun en toeverlaat, hij die mij elke morgen uit mijn bed sleurde, overleden is. Mijn geliefde tien euro, 250 ml blender van de Action heeft het begeven. Hij was nog maar jong, zo'n anderhalve maand oud, maar blijkbaar was het korte leven, hem lang genoeg. Ik durf niet te zeggen dat hij zonder pijn, in stilte, is overleden, maar ik durf wel te zeggen dat hij een fantastisch leven heeft gehad. We zullen hem missen.

Nou. Mijn blender is kapot en eigenlijk vind ik dat helemaal niet leuk. Om mijn gezonde levensstijl een beetje op weg te helpen, besloot ik om een klein blendertje te kopen van de Action, om daar elke ochtend (en/of middag) smoothies mee te maken. Ik was nooit echt een smoothie fan, maar omdat ik nu zelf kon bepalen wat er in ging, begon ik er steeds meer voor te houden, tot ik echt uitkeek naar mijn smoothie na een stukje hard te hebben gelopen.

Vanochtend wou ik een smoothie maken, maar het wou maar niet goed mixen en er zaten nog zulke grote stukken framboos in, dat ik maar op die blender knop bleef drukken. Dat was blijkbaar niet zo slim, want hij zei *pang* en hield er mee op. De blender was ook gloeiendheet, maar zelfs nadat ik hem een dag had laten afkoelen, deed-ie het nog niet. Hij is dus écht kapot. En dat terwijl ik had bedacht om er volgend week een heel mooi artikel over te schrijven. Met allemaal superlekkere smoothies. Nouja, deze twee smoothies had ik al gemaakt en gefotografeerd. Dus geniet er van. Dan ga ik nog even in een hoekje zitten huilen om mijn kapotte blender.

Melk, Nesquik poeder, havermout, banaan, frambozen (uit de diepvries)

Yoghurt, havermout, banaan, mango, komkommer

6 opmerkingen:

  1. Haha gecondoleerd! Die smoothie combinaties zien er wel heel lekker uit, vooral de eerste! Iets als komkommer erin heb ik nog nooit geprobeerd.. ik durf niet uit mn fruit-comfortzone te stappen, haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is juist heel lekker en je proeft er niets van! Van komkommer wordt het heel fris en als je er avocado bij doet, wordt het heerlijk smeuïg! En het is ook nog eens heel gezond!

      Verwijderen
  2. Ah jammer dat hij kapot is! Ze zien er zo wel lekker uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh verschrikkelijk he. Onze blender was ook een keer kapot, en voelde mij echt radeloos. Toen had ik van mijn ouders een keukenmachine (!) cadeau gekregen. De blender hadden mijn ouders weer mee naar huis genoten, mijn moeder wou het toch nog een keertje proberen, en toen deed de blender het gewoon ineens weer. Terwijl die bij mij had staan roken en niks meer deed. Een tijdje laten rusten kan kennelijk ook wonderen doen. Je hebt trouwens van Princess ook een hele handige staafmixer/smoothiemaker. Kun je noten etc mee vermalen,erg handig en helemaal niet duur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh nee! Ik houd van smoothies, maar ik vind het altijd zo'n werk om alles weer op te ruimen. Deze smoothies lijken me wel super lekker zeg!

    BeantwoordenVerwijderen